• ساعت : ۱۰:۰۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ 
  • کد خبر : ۲۰۹۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:
مركز تلفنی 122 در خط مقدم ارائه خدمات آبفا به مردم قرار دارد
پاسخگویی به 250 هزار تماس مردمی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مرکز تلفنی 122 در خط مقدم ارائه خدمات آبفا به مشترکین قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در مراسمی که به‌منظور تجلیل از تلاش‌های کارکنان دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد در سخنانی گفت: مرکز تلفنی 122 در خط مقدم ارائه خدمات شرکت به مشترکین قرار دارد لذا فعالیت در این مرکز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این مرکز از درگاه‌های اصلی ارتباط شرکت آب و فاضلاب با مشترکان است، خاطرنشان کرد: کارکنان این مرکز به عنوان نماد شرکت آبفا به شمار می‌روند بنابراین نحوه تعامل آن‌ها با مردم در افزایش رضایت از خدمات بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر لزوم تجهیز مرکز تلفنی 122 به تجهیزات به‌روز تأکید کرد و یادآور شد: با وجود اینکه مرکز ارتباط با مشتریان آبفای قم همواره جزو برترین‌های کشور بوده اما برای ماندن در این جایگاه باید خودمان را هم به لحاظ فردی و هم به لحاظ سازمانی به دانش و امکانات روز مجهز کنیم.

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از کارکنان پرتلاش مرکز تلفنی 122 گفت: در حال حاضر تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب از طریق این مرکز و تنها با یک تلفن قابل‌ارائه است.

عبدالحمید توکلی بینا با بیان اینکه تنها 32 درصد خدمات ارائه‌شده در این مرکز فوریتی بوده است، اظهار داشت: مابقی خدمات ارائه‌شده غیر فوریتی بوده و این بدان معناست که این مرکز گستره وسیعی از خدمات را به مردم بدون مراجعه حضوری ارائه می‌دهد.

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد و گفت: در سال گذشته کارشناسان این مرکز به 255 هزار تماس مردمی به صورت شبانه‌روزی پاسخ دادند که 93 درصد این تماس‌ها از شهر قم و مابقی از شهرهای تابعه استان بوده است.

قاسم معارف وند با بیان اینکه 20 هزار تماس برای پرداخت قبض و 70 هزار تماس برای اعلام رقم کنتور بوده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 30 هزار حادثه آب و 4 هزار و 500 حادثه فاضلاب به مرکز تلفنی 122 آبفای قم اعلام شد که توسط واحدها و اکیپ‌های عملیاتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با یکی از مشترکان که از مرکز 122 تلفنی قم خدمات دریافت کرده بود و تماس تلفنی گرفت و نحوه ارائه خدمات به این مشترک را موردبررسی قرار داد.

تجلیل از کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آخرین برنامه این مراسم بود که توسط مدیرعامل و قائم‌مقام آبفای قم صورت گرفت.

پایان خبر/

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0