• ساعت : ۰۶:۴۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ 
  • کد خبر : ۲۰۹۷
در آیین اختتامیه جشنواره پیمان خدمت؛
پیمانكاران برتر شركت آب و فاضلاب استان قم تجلیل شدند
در آیین اختتامیه دومین جشنواره پیمان خدمت، پیمانکاران برتر و برگزیده شرکت آب و فاضلاب در سال 1401 تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در آیین اختتامیه دومین جشنواره پیمان خدمت که با حضور مدیرکل امور فنی استانداری قم و به منظور تجلیل از پیمانکاران برتر شرکت آب و فاضلاب برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های پیمانکاران اظهار داشت: نتیجه همکاری مجموعه‌های کارفرمایی و پیمانکاری باید به ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر مردم بیانجامد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و درست برای اجرای پروژه‌ها، توجه ویژه به تأمین منابع مالی، خودکنترلی و نظارت بر پروژه‌ها و توجه به مباحث ایمنی از سوی پیمانکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مشکلات مالی را یکی از مسائل اساسی پیمانکاران دانست و گفت: هرچند پیمانکاران باید با برنامه‌ریزی دقیق مسائل مالی را مدیریت کنند اما ما نیز به عنوان کارفرما وظیفه داریم برای رفع این مشکلات تلاش کنیم تا پیمانکاران در انجام فعالیت‌ها با محدودیت مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه موضوع ایمنی در بسیاری از پروژه‌ها به درستی رعایت نمی‌شود، یادآور شد: رعایت ایمنی باید به عنوان یک هدف‌گذاری اساسی در فعالیت‌های پیمانکاران مورد توجه قرار گیرد تا منجر به بروز حوادث تلخ نگردد.

بختیاری با اشاره به شرایط موجود در کشور و محدودیت‌های منابع مالی اظهار داشت: از پیمانکاران انتظار می‌رود فارغ از مباحث مالی به مسائل کیفی پروژه‌ها توجه کافی را داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش و کوشش همه پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب استان گفت: امیدواریم بتوانیم با یاری یکدیگر بهره‌وری را در مجموعه فعالیت‌ها افزایش دهیم و پروژه‌هایی ماندگار از خود به یادگار بگذاریم.

مدیرکل امور فنی استانداری قم نیز در این آیین ضمن قدردانی از فعالیت‌های پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب اظهار داشت: نگاه استان به پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی دستگاه‌ها است؛ بر همین اساس تقویت این شرکت‌ها را برای افزایش کیفیت پروژه‌ها وظیفه خود می‌دانیم.

مهندس عباس صادقیان با اشاره به حمایت از حقوق شرکت‌های پیمانکاری خاطرنشان کرد: در کنار انتظاری که از پیمانکاران برای اجرای مناسب و با کیفیت پروژه‌ها داریم اگر در جایی که احساس کنیم از پیمانکاری حقی ضایع شده است حمایت لازم را از آن پیمانکار خواهیم کرد.

مدیر دفتر نظام فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم نیز در این آیین از پیمانکاران به عنوان بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی و از عوامل مهم و اصلی سازندگی کشور یاد کرد و گفت: حمایت و پشتیبانی از پیمانکاران می‌تواند کشور را در مسیر توسعه و تعالی کمک کند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران توانمند، سرعت توسعه استان را افزایش می‌دهند، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان با داشتن توان فنی و تخصصی کمترین مسائل و مشکلات را در حوزه پیمانکاری نسبت به دستگاه‌های دیگر داشته است.

مهندس جواهر بر ضرورت توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌ها توسط پیمانکاران تأکید کرد و گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که تأمین منابع مالی پروژه‌ها با مشقت فراوان روبروست از پیمانکاران انتظار می‌رود که کیفیت را فدای مباحث مالی نکنند.

وی ابراز داشت: امیدواریم در سایه همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان و مجموعه‌های پیمانکاری با وجود تمام محدودیت‌ها و محرومیت‌هایی که به واسطه تحریم‌های ظالمانه متوجه کشور است به سرعت به سمت توسعه و پیشرفت استان و کشور پیش برویم.

عباس کریمیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری آبفای استان و دبیر اجرایی دومین جشنواره پیمان خدمت نیز در آیین اختتامیه این جشنواره به ارائه گزارشی از نحوه ارزیابی و انتخاب شرکت‌های پیمانکار برتر پرداخت و گفت: از مجموع 40 شرکت پیمانکاری در سال 1401 آب و فاضلاب استان، 18 شرکت در شاخص‌های مورد ارزیابی بیشترین امتیازات را کسب کرده و در این آیین مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

در پایان این مراسم از پیمانکاران برتر و برگزیده شرکت آب و فاضلاب در دومین جشنواره پیمان خدمت تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0