• ساعت : ۰۹:۴۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۱۰/۲۰ 
  • کد خبر : ۲۲۴۴
با کسب سه عنوان برتر صورت گرفت؛
درخشش آبفای قم در نخستین دوره جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان
شرکت آب و فاضلاب استان قم در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، موفق به کسب سه عنوان برتر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از شرکت‌های برتر در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان برگزار شد.

شرکت آب و فاضلاب استان قم در این مراسم که با حضور دکتر امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران صنعت آب و فاضلاب برگزار شد، عملکردی درخشان داشت و توانست به عناوین برگزیده دست یابد.

در این مراسم از تلاش‌های مهندس مهدی نظرزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم و سایر کارکنان این شرکت به دلیل عملکرد موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان و قرار گرفتن در بین دفاتر برگزیده  مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

همچنین، مهندس عبدالحمید توکلی‌بینا، قائم‌مقام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب قم در این مراسم به‌عنوان یکی از ۱۰ فرد تأثیرگذار سال در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش دیگری از این مراسم، از قاسم معارف‌وند، مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم، به دلیل کسب مقام دوم در دو بخش «ارائه خدمات تعاملی مستمر و سفر مشتری» و «برنامه‌های وفاداری مشتری و جلب مشارکت مردمی» و همچنین مقام سوم در «به‌کارگیری فناوری‌های نوآورانه» قدردانی شد.

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0