به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس مهدی نظرزاده به ویژگی های این چتبات اشاره کرد و گفت: این چتبات از طریق درگاه گفتگوی آنلاین در سایت شرکت آبفا قم فعال شده و شهروندان میتوانند با ورود به این ابزارک، سؤالات خود را مطرح کرده و پاسخهای سریع و دقیق دریافت کنند.
نظرزاده افزود: در صورتی که کاربران نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته باشند، چتبات آنان را به تماس تلفنی با شماره ۱۲۲ راهنمایی خواهد کرد.
وی یادآور شد: در مرحله اولیه، کارشناسان شرکت آبفا قم پاسخهای این ربات را رصد میکنند و در صورت نیاز، بهطور مستقیم وارد مکالمه با شهروندان خواهند شد.
مدیرعامل آبفا قم همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با توسعه بانک اطلاعاتی این سامانه، در آیندهای نزدیک، چتبات بتواند بهطور کامل به تمامی سؤالات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب استان پاسخ دهد.
شهروندان میتوانند برای دسترسی به اطلاعات، ثبت درخواستها و بهرهمندی از خدمات آنلاین شرکت آب و فاضلاب استان قم به سایت www.abfa-qom.ir مراجعه کنند.
همچنین، از طریق ابزارک چت آنلاین (https://widget.raychat.io/5def526f6fc33c8f6d3d5b2d?version=2 می توانند بهصورت مستقیم با چتبات هوش مصنوعی گفتگو کرده و پاسخ سؤالات خود را در حوزه آب و فاضلاب استان دریافت کنند.